Wat is de juiste aanhef bij het aanschrijven aan het: "College van Beroep"?

Het gaat om een bezwaar aan het College van Beroep voor de Examens.

10 jaar geleden
in: Taal
2.4K

Het beste antwoord

Geacht College,
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Graag uitleggen waarom, anders leer je er niks van!

Andere antwoorden (1)

Gewoon:

Geachte meneer/mevrouw,
Hierbij dien ik bij de Commissie van Beroep voor de Examens een beroep in. Het gaat om het volgende:

zie: voorbeeldbrief indienen beroep, zoals opgesteld door het Albeda College te Rotterdam.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De adressering zou er zo uit kunnen zien: Commissie van Beroep voor de Examens,
bestuurssecretaris van het College van Bestuur
Postbus ........
Postcode en Plaats
of Commissie van Beroep voor de Examens,
secretaris van het College van Bestuur
Postbus .......
Postcode en Plaats Geachte meneer/mevrouw, Je richt de brief namelijk niet aan het hele College maar aan de secretaris die de brief verder leidt naar het College als qua inhoud aan alle voorwaarden is voldaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
excuses; die de brief verder leidt naar het College moet zijn: die de brief verder doorgeleid naar het College
Annswers
10 jaar geleden
Joan, je bent een engel! Dank je wel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan en ik wens je alle succes. Mijn laptop heeft kuren, hij eet steeds letters op.
Het is: die de brief verder doorgeleidt.