Waar kan je iemand vinden die je wilt helpen een taal te leren?

Ik zou graag iemand op skype willen spreken die bereid is mij te helpen de poolse taal te leren, of in ieder geval vragen die ik heb wilt beantwoorden. Bestaat er een site waar je desnoods, in ruil voor dat ik hem de Nederlandse taal leer, elkaar kan vinden zodat je elkaar kan helpen met het leren van een taal? Bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Hier een paar ideetjes. Ik was de naam Livemocha vergeten, maar bij Livemocha kun je elkaar een taal leren. In de tweede bron nog meer alternatieven, maar geen idee of dat wat is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer een forum te vinden waar mensen met dezelfde wensen Pools proberen te leren. Wie weet vind je daar een goede 'leraar'.

Probeer anders ook eens tips van een vorige vraagsteller: http://m.goeievraag.nl/vraag/80897?from=www