wat betekent ik heb u graag?

Een vriend uit belgië zei dit tegen mij maar ik weet niet wat dit betekent, kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
34.8K

Antwoorden (6)

dit wil zeggen dat hij u tof vindt,en mogelijks een beetje verliefd op u is.
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee dankje!
Op de bekende Belgische suikerhartjes (snoepgoed) staat wel eens "Ik zie u graag" wat in het Nederlands vertaald, "ik hou van jou "zou betekenen , dus ik heb u graag kan je omzetten naar ik mag jou wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!
Ik zie u graag of ik heb u graag kan betekenen dat je van iemand houdt in de zin van liefde maar je kunt het ook gewoon tegen je beste vriendin zeggen of je ouders.

Dus je weet eigenlijk nog niets maar je bent wel heel belangrijk voor die persoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee dankjewel!
het betekent heel simpel: ik vind je aardig!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankjewel :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niets meer en niets minder. +1
Dit is een heel Tedere manier om te zeggen dat men u , meer dan aardig vind.
Dit moet daarvoor niet uit verliefdheid zijn maar dat kan ook bij een innige vriendschap. Deze zin moet zeer zorgvuldig gebruikt worden, omdat je daar mensen gevoelsmatig mee raakt. Hierbij wordt de relatie veel intiemer, wat ook louter vriendschappelijk kan zijn. Het kan een uiting zijn van dat de persoon u volledig vertrouwt.
Robby BB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In Nederland zeggen we daarvoor; " Ik mag je graag".
amc