waar vind ik de SPRAAK van de belangrijkste werkwoordvervoegingen FRANS? werkwoordsvervoegingen

heb graag de uitspraak van de belangrijkste wwoordvervoegingen FRANS waar vind ik die op internet...of wie kan me anderes helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal

Antwoorden (2)

In de Franse grammaire vind je alle werkwoordvormen, maar uitspraak is moeilijker uit te leggen.
Het beste kan je een Franstalige contacteren, waarmee regelmatig kan praten.
Zijn er in jouw buurt geen praatgroepen? Hier wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In welke omgeving woon je? Dan help ik zoeken.
http://nl.forvo.com/word/je_ne_sais_quoi/#fr

Op deze site kan je bij het Franse taal gebied rechtsboven intypen waarvan je de uitspraak wilt weten.
Vervolgens krijg je de uitspraak te horen door op het blokje met pijltje erin te klikken. Dit blokje staat voor verschillende namen die het woord uitspreken.
amc