Fonetisch: Sjaarloos.

Toegevoegd na 3 dagen:
Bij onder vermeld youtube filmpje hoor je, bij 00.26 de uitspraak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord! +
Cryofiel
11 jaar geleden
Yep, klopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vreselijk.... Als Nijmegenaar dacht ik altijd Charlowah
Gewoon als Sjaarloos.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met de klemtoon op de eerste lettergreep.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor je antwoord! +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het beste omdat ook de klemtoon vermeld wordt ! plus!
Cryofiel
11 jaar geleden
+. Hoewel dit een herhaling lijkt van het eerder gegeven antwoord, zit er slechts een minuut tussen beide antwoorden, zodat we er vanuit kunnen gaan dat Amadea het eerdere antwoord nog niet had gezien toen ze haar antwoord typte.
Dat klinkt op zijn Rotterdams als Sjarlows.

De 'oi' in het Rotterdams wordt uitgesproken als een dubbele o, het probleem is alleen dat een dubbele o in het Standaardnederlands anders klinkt dat een Rotterdamse dubbele o. In het Standaardnederlands klinkt dat als 'ow'.