Bestaat er een simpele uitleg van een verwijderings-motivatie op een forum: 'NIET GEBASEERD OP DE SUBJECTIEVE MENING VAN GEBRUIKERS'?

En met 'gebruikers' wordt natuurlijk deelnemers/leden bedoeld...!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Nu ik je reactie over je eerder vraag gelezen heb begrijp ik deze vraag ook beter. Volgens mij wordt hier gezegd dat hier geen pasklaar antwoord op is omdat iedereen daar waarschijnlijk anders over zal denken.

Dat neemt overigens niet weg dat ik je vorige vraag wel goed vond omdat ik ook wel graag zou willen zien dat GV'ers zelf wat meer mochten bepalen welke antwoorden ze wel of niet willen weten.

Een tijdje geleden mocht een vraag over rare voedselcombinaties ook niet terwijl er als een tierelier op werd geantwoord en geplust. Ik vond het ook erg jammer dat deze vraag verwijderd werd en als het ware voor mij/ons werd besloten dat 'wij dat niet hoeven te weten'. Terwijl ik, en duidelijk veel anderen met mij, daar toch wel in geïnteresseerd waren.

Dus ik denk dat met deze uitleg bedoeld wordt dat iedereen daar weer anders over zal denken dus dat je in feite een 'meningvraag' stelt.

Blijft de vraag waarom er soms voor ons beslist wordt of iets voor ons interessant is of niet.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De uitleg is dat je vraag weg is...

Dus dat het niet getoetst kan worden in wikiwiki of Google...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De simpelere uitleg is: Je vraag is verwijdert omdat deze neigt naar een chatvraag....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat daar staat is een pleonasme.
Een mening is altijd subjectief.
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat doet au.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Neen, de reden van verwijdering is altijd interpretatie van regels, normen etc., dus altijd gebaseerd op een mening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou exact mijn antwoord zijn,Martijn +.
Een antwoord moet kennisvermeerderend zijn en een kennisvermeerderend antwoord verschilt per definitie van de subjectieve mening van de gebruikers;
dit is dus in tegenspraak met het doel van GV.