wat betekent partial shipment?

het staat bij dealextreme bij mijn bestelling maar wat betekent het ? ik ben slecht in engels dus daarom vraag ik het zo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt blijkbaar meer dan 1 iets besteld en alles is niet op voorraad. Een gedeelte wordt je bv. nu opgestuurd en het resterende gedeelte later, wanneer hun het binnen hebben. Het gaat hier dus om een deellading. Als je bij www.bol.nl een paar boeken besteld, zul je merken dat dit heel vaak gebeurd.

Antwoorden (2)

Dat je bestelling in gedeeltes verzonden kan worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dealextreme beschrijft de leveringsvoorwaarden.
Partial = gedeeltelijke.
Shipment = verzending.