Wat is de betekenis van "farty"?

Zag 't ergens staan. Ik weet dat "fart" een scheet is, maar wat is precies "farty"?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Taal
1.5K

Antwoorden (2)

waardeloos o.a.:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=farty
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in het engels zijn er de volgende betekenissen:
1. een feestje waarbij enkel gerelaxt wordt (men enkel scheten laat)
2. een feestje met een vuur (buiten)
3. slechte geur
4. een virtueel feest via facebook
5. gedragstoestand waarin iemand zeer vervelend is en niet wil meewerken en gedragen.
6. veel scheten latend persoon
7. iemand die goedaardig is, maar een beetje naief.

het is ook een voornaam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daarom kijken Engelsen gek op als ze op de autosnelweg in Duitsland rijden.... daar staan overal borden "Ausfart"...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tja, moeten ze maar andere talen gaan leren. maar daar zijn ze te koppig voor (net zoals fransen, duitsers, spanjaarden, italianen en ga zo maar door)