Op welke site kan ik vertalingen vragen aan andere mensen?

ik heb af en toe vertalings hulp nodig van mensen bij het schrijven van liedteksten, blijkbaar mag je dat niet meer vragen op goeievraag, dus weet iemand een site?
vanwege de grammatica heb ik liever een echt persoon dan een online vertaler.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom schrijf je dan liedteksten in een taal
die je niet beheerst?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wie in nederland kan er nou geen engels? als ik me niet vergis is het zelfs een examenvak.
soms twijfel ik en dan wil ik het even zeker weten door iemands bevestiging.
het is namelijk erg vervelend als je iets al hebt opgenomen en dan opnieuw moet opnemen omdat er iets niet klopt, het zal nooit hetzelfde klinken als de eerste keer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien onnodig informatie maar het bestaat wel. Echt stom dat ik het vergeten ben.

Antwoorden (3)

ik denk niet dat het bestaat. Maar je kan altijd zoek op forums van muziek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens of er bij jou in de buurt een club bestaat voor Engelstaligen. Ze spreken regelmatig af om bij elkaar te komen. Je zou je aan kunnen melden voor zo'n bijeenkomst en daar het eea kunnen vragen.
Vaak vinden ze het heel leuk als er ook Nederlanders komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou het op het taalgedeelte van het wetenschapsforum kunnen proberen. Deze is zeer aantebevelen.