Vergroten, je maakt het altijd groter. Je imago verbeter je (die kun je niet vergroten). Het is een getal, hoeveel mensen kennen jouw bedrijf: vergroten dus. Als het iets is wat slecht of goed kan zijn qua prestaties (of je service goed is) dan verbeter je het.

Maar met een beetje googlen zie je dat ook verbeteren wordt gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Vergroten. Bijvoorbeeld .... Vergroot zijn aandeel op de markt en werd zo bekender.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je vergroot je naamsbekendheid.
Rieneke1
12 jaar geleden
Vergroten, want het is iets wat meer kan worden, en het is geen vaardigheid of een eigenschap. Je vergroot het dus.