Wat bedoelt men met 'friendzoned' ?

Ja, ik kwam dat tegen op een forum en iedereen wist blijkbaar wat het was, behalve ik.

Zelf kan ik bedenken dat het te maken heeft met een vrienden'groep' (zone) maar dat is niet negatief lijkt me?

Het meisje was niet blij omdat ze 'friendzoned' was.
Ze was verliefd op iemand en daar gaat het woord waarschijnlijk over...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
19K

Het beste antwoord

Het betekent dat een meisje bij een jongen heeft aangegeven dat ze geen relatie met hem wil. De jongen vindt haar heel leuk, maar zij wil alleen bevriend met hem zijn en verder niks.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan dat ook andersom? :P
Amadea
12 jaar geleden
In het geval van de vraag zal het inderdaad andersom bedoeld zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hiermee is mijn vraag beantwoord. :)

Andere antwoorden (1)

Als je friendzoned bent dan is de kans op een relatie verkeken.