De bibliotheek is een openbare voorziening die voor iedereen toegankelijk is. Je kan er kosteloos een boek of tijdschrift lezen.

Als je lid bent van de bibliotheek (kost nog geen veertig euro per jaar), kun je vrijwel onbeperkt boeken, tijdschriften, cd's en dvd's lenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En internetten.
Kimath
12 jaar geleden
Het internetten is nog wel betaald, over het algemeen per kwartier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier (haarlemmermeer) is het gratis!
Ja! Hartstikke fijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn dus lui die het niet fijn vinden dat je gewoon kan gaan zitten lezen in de bibliotheek, zonder dat je een lidmaatschap hebt. Vermoedelijk zijn dat dezelfden die alleen maar minnen uitdelen. Ben jij dat Henk? Of jij, Ingrid?
Lezen in de bieb is gratis en dus ook op de andere plaatsen waar je je bevindt met je boek, het enige wat geld kost in de bieb is je abonnement én de boete als je je boek te laat terug brengt.