Kan iemand dit vertalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Interessant. Jammer dat Google dat niet kan vertalen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Enig idee wat dit voor taal is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chinees en Russisch.

Antwoorden (3)

Het eerste weet ik niet. Het tweede is Russisch en er staat "Gefeliciteerd met je verjaardag".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, en dan te bedenken dat ik maar heel weinig Russisch ken. Begrijpend lezen gaat nog wel maar verstaan minder. Mijn specialiteit is Bulgaars, maar dat is dus een verwante taal. Vandaar dat sommige uitdrukkingen haast overeen komen.
Pieter2011
12 jaar geleden
Knap, hoor. Complimenten! En een + natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het klopt. Ik ben half Russisch en spreek het vloeiend En ja, het klopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw gaaf!! +
Ik kom er half uit...
eerste woord is: geluk, tussen de komma's staat: verjaardag

Probeer anders wat woorden zelf :)

http://translate.google.com/#nl|zh-CN|geluk%0Averjaardag

Toegevoegd na 30 minuten:
Andersom kan ook hoor... maar dat wordt flink copy/pasten met die chinese tekens

http://translate.google.com/#zh-CN|nl|%E7%94%9F%E6%97%A5
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1.
Bedankt voor deze site, daar ben ik heeeel blij mee >
Het bovenste is Chinees, maar niet door een Chinees geschreven. Er staat letterlijk "een blije, verjaardag, die van jou" en ook in het Chinees is dat geen goede grammatica. Is dat de hele zin of staat er nog meer? Afgaande op de slechte grammatica en de slecht geschreven tekens kan het misschien zijn dat de Chinese zin door dezelfde Rus geschreven is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan je zien dat dat niet door een Chinees is geschreven? Het klopt wel, het is namelijk door een Nederlander geschreven. Dit is het enige wat er staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is geen schrijftaal, maar overgeschreven van zoals het er op de computer of in een boek uitziet. Chinezen zelf schrijven hun karakters heel anders. De juiste Chinese zin voor "gefeliciteerd met je verjaardag" is trouwens 祝你生日快乐!