Hoe wens je iemand sterkte voor een omstandigheid in het Engels?

Als in bijv. "Sterkte met de sneeuwstorm".

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
21.2K

Antwoorden (6)

1. Get well soon of my thoughts are with you
2.I wish you good health (or strength) to
3.Get well soon
4.Good luck with youre health. Of The best of luck with youre health

Toegevoegd na 47 seconden:
sry get well soon heb ik er 2 keer ingezet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je antwoorden gaan (2t/m4) allemaal over gezondheid, dat is niet de vraag die gesteld wordt lijkt me?
Wish you (lots of) strength during the blizzard.
Amadea
12 jaar geleden
I wish you a lot of courage in the blizzard.
Take care with the blizzard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Break a leg ;)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel geestig en géén minnetjes !
ronaldP
12 jaar geleden
't is een gebruik afkomstig uit het theater maar wordt gebruikt om iemand sterkte te wensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik! Zoals in het duits "Hals und Beinbruch". Ik vond het juist een grappig antwoord,suffie, dat geen minnetjes verdiende.
Hang in there.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal zou ik zeggen: the best of luck / good luck. Maar met iets ernstigs dekt dat net de lading niet. Dan zit je al gauw dramatische zinnen te zeggen zoals hierboven. 'I wish you strength' op n serieuze manier en 'take care with that blizzard ;)' op een minder serieuze manier.
Lekker nuttige bijdrage ook weer dit.