Wat betekent dit handgebaar?

Ik zag in een video iemand dit gebaar maken,
heeft iemand enig idee wat dit betekent of wat voor doel het heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben jij dat op die foto?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee,
Misschien, "hier krijg ik een baard van". Oftewel, "hier zakt mij de broek vanaf".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar volgens mij is een antwoord geven toch hetzelfde als een reactie.
Waarom wordt mijn antwoord dan naar reactie geplaatst ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee antwoord geven is niet hetzelfde als reactie geven,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebaren van Steen zou ik nie te serieus nemen ;)
Amadea
12 jaar geleden
@Babbink: antwoord geven betekent de informatie doorgeven waar jij over beschikt. Als je een reactie al begint met de tekst "geen idee", dan ben je dus niet op de hoogte. Jij geeft dus geen antwoord maar een reactie!

Het beste antwoord

Dit is hardcore rapper Steen. Hij laat zijn 'set' zien(in de hiphopscene een handgebaar waar je vandaan komt).
In dit geval maakt hij de 'U' van Utrecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat betekent.kijk mij eens interessant zijn .