Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is Duits voor Dummies een goed boek?

ik ben scholier en heb duits maar ik ben er niet erg goed in, is dit boek goed om mijn duits te verbeteren

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je Duits wil leren, dan wel ja...

Wil je Russisch leren dan is het minder geschikt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik doe 2 in 1, en heb het volgende aangeschaft: http://www.kodges.ru/23890-berlitz-german-for-dummies-berlitc-nemeckijj-dlja.html
Als je Duits slecht is, zou je dit boek natuurlijk kunnen proberen, altijd goed.
Volgens mij kun je het ook bij de bieb lenen voor 3 weken.
Dan breng je het terug en de volgende dag haal je het weer op voor 3 weken ;)
Succes er mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De korte recensie bedoeld voor bibliotheken ging als volgt: