Wat betekent 'Take it out' als Prince (of een andere artiest) het roept tijdens een concert?

Ik keek naar de Lovesexy Tour en vroeg het me af.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Ik kan me vergissen maar het zou kunnen dat een muzikant dit roept als hij zelf klaar is met het vocale gedeelte van een nummer en zijn bandleden aanmoedigt het nummer instrumentaal af te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou inderdaad heel goed kunnen! Want daarna laat hij het publiek hem nazingen, tekst die niet meer tot het lied behoort. Ik dacht eigenlijk dat hij het riep en dat het zou moeten betekenen dat het publiek hem moet herhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij dan roept 'Put it in', beginnen zijn bandleden inderdaad luider te spelen. Ik dacht van deze uitdrukking ook dat ze was om het publiek te laten nazingen.