Hoe leer ik mijn Frans? Ik heb het boek carte orange leerjaar 2, maar ik weet niet goed hoe ik de woordjes goed kan leren.

Ik vind wrts GEEN fijn programma.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind je specifiek wrts niet fijn of sowieso overhoorprogamma's?

Het beste antwoord

Hoi ik heb hetzelfde boek en iedere keer als je een apprendre opkrijgt om te leren moet je eerst kijken welke woordjes je al kent dan hou je je hand of een papiertje op de NL of Franse vertaling zo kijk je bij ieder woord of je hem kunt vertalen zo niet dan sla je die over en als je dan klaar bent met het rijtje kijk je wat de vertaling was van het woord dat je niet wist zo ga je door tot je alle woordjes kent ook kun je via www.carteorange.nl goed leren je moet inloggen met de code die rechts boven met een stikkertje op je werkboek geplakt is.

veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hartstikke bedankt.
Ik denk dat dit een stuk zal gaan helpen.

Andere antwoorden (1)

Hard op voorlezen en overschrijven en later laten overhoren door iemand