Wat is een RAK version?

Dit lees je vaak bij nummers zoals bij Birdy RAK studios session. Ik heb ook gelezen dat RAK Random Act Kindness betekent, maar dit kan ik niet rijmen of toch?

Toegevoegd na 59 seconden:
Ps RAK betekent in Nederland een recht stuk in een rivier tussen twee krommingen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat niet de naam/afkorting van de studio?

Het beste antwoord

Is een platenlabel en opnamestudio.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rak_Records

Toegevoegd na 1 minuut:
waarbij RAK staat voor " rackjobbing" oftewel verkoop in ongewone plekken, Vrij vertaald: Speciale editie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat bedoelde ik als er twee dezelfde nummers op staan met eentje met die toevoeging dat moet het wel iets bijzonders zijn. Btw beiden nummers zijn natuurlijk wel (neem ik aan) in dezelfde studio gemaakt. In dit geval gaat het om het nummer People help the people.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!