'Nog meer?'

Andere vent: dit is toch all you can eat?

'Nee'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar ik denk dat de vraagsteller doelt op de kok die de telefoon in stukjes hakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zegt hij niet :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij=vraagsteller (sorry)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee klopt maar een het blijft lastig een vraag goed te formuleren denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gelukkig bestaat er het stukje: toelichting. Waar woorden zoals 'kok' 'keuken' 'telefoon' 'in stukjes' kunnen voorkomen. Daarbij kan de vraag ook zelf gesteld worden met meer informatie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet omdat het een goed antwoord was, maar omdat het moet..