Is er een poolse webshop die in Nederland bezorgd?

Ik ben namelijk opzoek naar het woordenboek Nederlands-Pools van Kluwer. Dit is een heel goed en uitgebreid woordenboek. In Nederland kost het alleen +/- 45euro. Nu heeft mijn lerares Pools mij verteld dat ze in Polen zijn te krijgen voor +/- 15 a 20 euro.

Kan ik deze op een poolse site kopen en bij mij thuis in NL laten bezorgen?

ISBN 9020111108

Toegevoegd na 12 minuten:
Toevoeging:
Het liefst zou ik ze nieuw willen bestellen. Ik heb er namelijk een aantal (8) nodig, ook voor de rest van de cursisten die hier naar opzoek zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
2.6K

Antwoorden (1)

Tweedehands via boekwinkeltjes voor 12 euro... Zie de bron daarvoor.

Toegevoegd na 1 minuut:
En zelfs nog goedkoper: http://www.boekwinkeltjes.nl/uitgebreid_zoeken.php?schrijver=Maly+Slownik.&titel=&overig=&tweedehands=1&nieuw=1