Betekent "pour vos créations personnelles ou en usage commercial" dat je dit ook commercieel mag gebruiken?

Het lijkt mij wel, maar ik weet het dus niet zeker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Ja dat staat er dus het mag.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat staat er dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ou en usage commercial: of voor commercieel gebruik

Andere antwoorden (2)

http://translate.google.nl/?hl=nl&tab=wT ;)
Daar typ je de Franse zin in en hij word vertaald naar het Nederlands!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Dannis Je geeft een goed advies maar de vertaling die Google Translate geeft voor de Franse zin is toevallig helemaal juist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Dannis, de vertalingen zijn misschien slecht als het gaat om zinsverband of context, maar de 1 op 1 vertalingen van de losse woordjes kunnen vrijwel altijd een goede indruk geven van wat de juiste vertaling moet zijn, als je je hersentjes een beetje gebruikt. Als uit de vertaling de woordjes "of" "gebruik" "commercieel" tevoorschijn komen dan lijkt me duidelijk dat commercieel gebruik is toegestaan. Of de zin uit google translate nu klopt of niet.
Ja, dat mag in dit geval beiden. Het is een zin die ik (zij het meestal in het Engels) vaak bij patronen gebruik : voor uw eigen persoonlijke creaties of voor commercieel gebruik. Of vaker : Uitsluitend voor persoonlijke creaties en NIET voor commercieel gebruik, maar dat staat hier niet. Met de dingen die je naar dit patroon (?? of een andere constructie die ik niet ken natuurlijk) maakt, mag je dus alle kanten op, ook verkopen om er aan te verdienen.

Verkopen voor het goede doel mag vaak wel, al is dat niet helemaal persoonlijk gebruik - je kunt het tenslotte ook niet helemaal commercieel noemen. Vaak staat dat er dan nog apart bij vermeld.