Wat is een goede uploadsite?

Ik ben op zoek naar een site waar ik wat bestandjes van mijn pc kan uploaden. Wat foto's en msn-geschiedenisbestandjes, want ik ben bang dat ik alles kwijt raak met mijn onbetrouwbare laptop. Iemand die een handige weet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een USB stick.

Het beste antwoord

http://plus.google.com.
Dropbox heeft meerdere veiligheidsproblemen. Waaronder deze: dropbox kan, als je op een andere PC (bijv. in een internet-café, op school of op werk) inlogt en dan op dropbox, AL je bestanden kopiëren naar die PC. Met name als dropbox eerst door een systeembeheerder moet worden geïnstalleerd: dan kunnen die bestanden in het profiel van die systeembeheerder terecht komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dropbox werkt goed.
http://www.dropbox.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mediafire
www.mediafire.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Megaupload.com vind ik zelf heel goed.