Sacré bleu, t'as une tête à faire sauter les plaques d'égouts

Dat heb ik afgekeken bij de ondertitelde YouTube-versie :-)

Het is een scheldzin die letterlijk betekent: Je hebt een kop die putdeksels in de lucht zou doen vliegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Slim!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eh, ik zie nu dat jij precies hetzelfde ondertitelde filmpje bij je vraag hebt gezet. Vanwaar dan je vraag? Of wilde je weten dat die zin betekent?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat= wat :-/
Bedtijd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan geen frans spreken/lezen of schrijven, en wat ie op 1:18 zei... nou daar snapte ik helemaal niets van... En die CC (vertaler) op youtube werkt niet eens bij mij :(. Ja bedtijd, ik wou net gaan slapen xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sacré blue , verdomme