Waar komt de naam"missionaris standje"vandaan?

Die mochten toch niks doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De naam vindt zijn oorsprong in de 18e eeuw toen Christelijke geestelijken dit standje propageerden als meest natuurlijke en juiste houding voor het hebben van seks. Andere standjes werden gezien als beestachtig, alleen uitgevoerd door heidenen en slecht voor de vruchtbaarheid.

Dat is neem ik aan hetzelfde als de Bisshopsway. Er was eens een bisschop in een Fiat, die een beeldschone meid op zijn knie had; versnelling en rem zaten onder haar klem ze zei 'ik wist niet dat jij er drie had' Toegevoegd na 2 minuten: Je mag eem heleboel dingen niet, maar de geestelijken deden door de eeuwen heen alles wat god verboden heeft. Kijk maar eens naar de financiele positie van de RK kerk in Amerika, Ierland... Hoe komt dat die positie zo slecht is? Omdat we er hier gewoon openlijk over kunnen praten en het niet langer toedekken met de mantel der liefde

omdat missionaressen altijd op de knieen zitten, en messchien in vroegere tijden achter elkaar en ..... denk maar verder.

De missionarissen propageerden dit als het "enige juiste" standje om sex te hebben. Het was dus een door missionarissen goedgekeurd standje, geen door missionarissen gebruikt standje...

Officieel deden ze ook niets. Maar het wil zeggen dat dat de houding was die de goedkeuring van de kerk kon wegdragen en dan ook nog alleen als de handeling er op gericht was,om nageslacht te verwekken!

Het komt uit Afrika... De inheemsen deden het altijd met de vrouw bovenop... Toen de missionaris daar arriveerde vertelde hij hen hoe dat dan wel moest, de man bovenop... Dat vonden ze zo raar, maar ja wat doe je als goedgelovige inboorling... Je doet dan maar de missionarishouding... Ik denk dat de missionarissen het ook heel graag voordeden hoe ze dat dan moesten doen...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100