Bestaat er een parodie op Micheal Jacksons "Thriller" of wat is anders Engels voor parodie?

Ik wil op you tube zoeken naar een parodie van Micheal Jacksons "Thriller". Weet niet of die bestaat, maar hoe zoek ik dat als parodie?

Schooljuf van mijn achterneefje (6 jaar!) heeft dit even bedacht als maandafsluiting wat de kids moeten naspelen. Vind ik op zich al niet normaal want het kind is doodsbang, en zijn moeder probeert hem nu duidelijk te maken dat het allemaal maar gespeeld is. Misschien dat een grappig filmpje hem daarbij kan helpen...

Toegevoegd na 3 minuten:
Moet Michael zijn natuurlijk...

Toegevoegd na 26 minuten:
Het liefst iets kinderlijks als dat bestaat... (ben zelf ook al aan het zoeken)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Taal
1.1K

Antwoorden (3)

Is al eerder om gevraagd. Hier is 'ie:
http://www.youtube.com/watch?v=Lh8_4qqX5bo&feature=fvst

Toegevoegd na 7 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=6XVdxOkKqbo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil je weten hoe je er een kunt vinden?
Heb je een parodie nodig waar Michael zelf in voorkomt?
Of heb je gewoon een grappig filmpje nodig wat neerkomt op de muziek die is gebruikt in MJ's Thriller?

Hierbij een youtube link:
http://www.youtube.com/results?search_query=michael+thriller&search_type=&aq=f

als zoeknaam kun je er ook "wedding" achter zetten :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, of ik er zo een kan vinden of hoe ik anders kan zoeken om er een te vinden. Ik weet ook niet of die bestaat hoor, maar mijn nicht zit nu door die juf met een doodsbang kind, dus ik dacht dat er misschien wel iets bestond om het hem te laten relativeren ofzo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het gewoon via you tube bezoeken. Daarop zie je honderden filmpjes van Michael. Misschien heb je ook wel iets aan een animatiefilm zoals Toet al aangaf in de laatste link. Succes met je zoektocht!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb al heel veel pagina's gehad en ook wel grappig, maar niet voor de reden waarom ik het zocht. Ik denk dat er zowiezo morgen even een goed gesprek met die juf plaats moet vinden want een kind van 6 jaar laat je dit toch niet zien, laat staan naspelen...
Weird Al Yankovic heeft een aantal parodieën gemaakt op verschillende nummers van Michael Jackson. Zoals (B)Eat it, Fat (Bad), Ik weet alleen niet of Thriller er bij zat. Engels woord parodie is parody.