Wat is de officiële benaming van zo' n houten schildje?

We hebben op het werk van die houten schildjes met het logo van je eenheid, deze worden meestal uitgegeven als iemand bij zijn eenheid weg gaat als herinnering. (Landmacht) Maar nu zijn ze bij ons op en we kunnen geen leverancier meer vinden, ik zou ook bij god niet weten wat de juiste benaming van die dingen zijn.. Ik kan ze ook niet vinden op internet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.3K

Het beste antwoord

Een wapenschild. Wordt o.a. genoemd in onderstaande bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zat er niet ver vanaf.. Hele middag lopen zoeken! Bedankt :)