Wat is een goede vertaling van "profielwerkstuk" in het engels?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
6.3K

Het beste antwoord

Study Project.... Dat klinkt veel duidelijker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm, is dat niet een beetje mijn antwoord?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja... bezwaar?

Andere antwoorden (3)

Je zou het mischien het best kunnen vertalen als 'a study project' of 'my final study project.'

Dat is meer een omschrijving omdat er geen letterlijke vertaling voor is omdat Engels geen profielwerkstuk kennen.

Ik verwacht dan ook niet dat Engelsen snappen waar je het over hebt met ''profile paper,'' al klinkt het goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt :)
Profile work
Master work
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Profiel = subject combination
Profielwerkstuk = subject combination project