wat is er erg aan om fluffy genoemd te worden op amerikaanse sites?

ik heb gelezen dat je moest oppassen als je fluffy werd genoemd op amerikaanse sites. ik geloof niet dat er dan wat slechts gebeurt ofzo maar ben wel benieuwd wat die gene bedoelde. aangezien ik niet weet wat de gene bedoelde weet ik ook niet bij welke categorie het hoort dus ik heb maar overig gedaan ;)

bvd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
4.7K

Het beste antwoord

Het is een beledigend woord voor mannen. Er word mee bedoelt dat diegene soft is dus on-mannelijk.
Voor vrouwen kan het ook beledigend zijn dan betekend het dat ze "mollig"is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat betekent net zoiets als mollig, dat is dus niet zo leuk als ze dat over je zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
o zo haha, maar het was wel op een spirituele site waar ik het las ;s haha