Ik stuur een kaartje aan een onbekende, namens mijn dementerende opa, om te weten hoe het gaat, maar wie kan me helpen met inspirerende zinnen?

Het doel is een kaartje om te even wat te laten horen, hoe het met mijn opa gaat, contact etc, maar ik weet niet wat ik erop moet schrijven.

Toegevoegd na 50 seconden:
Ik zoek dus een intro als; namens mijn opa S, stuur ik u een kaartje....

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik zoek naar algemene zinnen die men gebruikt op kaartjes.

12 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Misschien is dit iets?

Namens mijn opa S, stuur ik u een kaartje omdat mijn opa dat graag zelf zou willen doen maar hij er op dit moment niet zo goed toe in staat is. Naar omstandigheden is het goed met hem ook al is hij wat dementerende. Mijn opa vroeg mij om U op de hoogte breng van zijn situatie.
En hij vroeg zich af of U het misschien leuk vindt om eens bij hem langs te komen om herinneringen op te halen. Opa zou dit bijzonder waarderen want ...... etc.

Fijn dat je dit wilt doen voor je Opa, succes.
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
sorry, kleine correctie: -op de hoogte te brengen van-
Annswers
12 jaar geleden
dank je dank je dank je
Kristal
12 jaar geleden
graag gedaan.

Andere antwoorden (1)

Mijn opa kan het zelf niet meer, maar ik weet dat hij graag iets van zich zou willen laten horen.
Daarom doe ik het nu in zijn plaats.

Dan schrijf je de informatie die je aan die persoon wil laten weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
dank je!