Hoe noem je een overzicht die je laat zien aan je baas wat je nog moet ontvangen aan salaris?

Ik heb in excel het aantal uren, voorschotten en betalingen per bank op een rijtje gezet. Ik zoek naar een woord die dit overzicht kan omschrijven.

12 jaar geleden
in: Taal
1K

Het beste antwoord

Ha, die Annswers;

Ik zou het een urenverantwoording of een declaratie noemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Werkuren overzicht
Salaris overzicht

Zoiets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar is geen echt woord voor. Netto ontvangsten hebben hier geen plaats. Je salaris wordt bruto door je werkgever uitbetaald dus dat kan jij nooit vertalen in netto te betalen. Je behoort loonstroken te hebben en daarmee een vergelijking te maken met uren en betaald bruto loon.
12 jaar geleden
Dit document zou ik Betalingsoverzicht (met als toevoeging b.v. "Onderhoudswerkzaamheden") per 07-07-2011 noemen, en verder zou ik een factuur bijvoegen voor het nog openstaande bedrag.
Pieter2011