Hoe spreek je de volgende achternaam uit in het engels: ( Jennifer) Ehre

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.6K

Het beste antwoord

Bedoel je Jennifer Ehle?
Haar achternaam spreek je uit als ie-lie.

In fonetische spelling schrijf je dat als /ˈiːliː/.
De klank /i:/ is dezelfde klank als in 'feel' en 'sea'. In het Nederlands is dat de -ie- in 'pier'.

Zie de bron hieronder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja die bedoel ik! nu jij het schrijft zie ik pas dat ik een r heb gezet ipv een l.
Maar bedankt!

Andere antwoorden (5)

Ik denk iets van euhr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken de achternaam niet maar het zou denk ik ongeveer als "air" moeten klinken. De 'R' word zacht en de 'E' word ingeslikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eehr lijkt mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
djenfer, of aihre. maar meestal moet je namen ook gewoon in het nederlands uitspreken, want tja, je heet gewoon zo... dus als je in engeland zecht "hello, i am Jennifer" of "hello, my name is jennifer".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eeh-ly.
Heb ik in een interview gelezen. Er gast niks boven Mr. Darcy hè ;-)