Wat is een geschikt studie-woordenboek?

In welk engels-nederlands woordenboek staan veel biologische termen vertaald? Mijn opleiding is bijna geheel in het engels dus het zou handig zijn als er een woordenboek was die al die biologische termen ook heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
anneliez
12 jaar geleden
Vraag bij je docent welk woordenboek, of bij studenten die al verder zijn wat zij gebruiken.

Het beste antwoord

het oxford woordenboek is daar het meest voor geschikt,
hier staan veel termen in die in een normaal woorden boek niet staan