Sullèp <~~wel een beetje b klank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, selèp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@leroyx
Nee sullep net zoals su-le-bri-tie http://www.forvo.com/word/celebrity/ Luister maar naar de Amerikaan das echt meer een u dan e klank.
Onze zoon heeft deze naam en word met keelep uitgesproken.

Toegevoegd na 3 uur:
Correctie, foutje gemaakt met het lezen. Ben blijkbaar nog niet zo gewend met het schrijven van de naam van mijn stiefzoon. De 1e e is daar een a. Rest van antwoorden met afkorting van celebrity moet dan kloppend zijn
12 jaar geleden
Frimu2
12 jaar geleden
Oeps... je heb gelijk!
Slip of the tong....stiefzoon nog niet zo gewend aan het schijven van zijn naam...
Annswers
12 jaar geleden
Wat een vaag verhaal, je weet niet hoe je de naam van je zoon schrijft?
je kunt bij google vertaler het woord celeb vertalen en dan kun je ook op uispreken klikken en dan kun je het horen.

maar je spreekt het gewoon uit als C-E-L-E-B alleen dan aan elkaar
want het woord komt van celebrity en je spreekt het hetzelfde uit alleen dan zonder rity.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sellep. ongeveer :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Selleb ,,,,,,,,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de klemtoon op de tweede lettergreep. De c wordt uitgesproken als een s. Zo dus: selép.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
seeleb wordt het uitgesproken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon seleb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
[see - lip] fonetisch gespeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe is dat fonetisch? səˈlɛbrəti dat is fonetisch gespeld.
Sel-lebp, waarbij de klemtoon op 'lep' ligt. Sel-lébp.