Hoe vertaal ik dit naar het (gesproken, correct) Albanees?

"Sorry papa, ik wist niet dat je me wilde spreken en zien, anders was ik niet weggegaan. (naam) zei dat hij zo terug was dus had ik dat niet verwacht."

ik heb een goede vertaling nodig, dus vertaalsites zijn voor mij niet handig

Toegevoegd na 1 minuut:
correctie tweede zin
"(naam) zei dat hij even bezig was en zo terug zou zijn, dus had ik dat niet verwacht."

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Als je de vertaling van Google niet vertrouwt (dat doe ik ook niet) zet je vraag dan eens op het prikbord van de Albanie startpagina of die van Kosovo, zo er daar al een van is (heb niet gekeken). Ik denk niet dat hier op GV veel mensen rondlopen die Albanees kennen. Ik ken zelf maar een handjevol woorden.