Hoe zeg je op een professionele manier dat je financieel een schone lei wilt beginnen? (zie uitleg)

met een zakenrelatie zijn er onduidelijkheden geweest met in en verkoopfacturen van beide kanten. Nu wil ik dit afsluiten/ afronden met een voorstel en daarna met een schone lei beginnen, dus op 0 starten, maar ik weet niet de juiste woorden ervoor. Dus ik doe het voorstel en dan ; hiermee hoop ik ......... Heeft iemand tips, alvast bedankt!

12 jaar geleden
in: Taal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind dat je het al erg mooi verwoord hebt..!!

Het beste antwoord

Gaarne een voorstel voor tablua rasa, wegens wederzijdse vergissingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik stel voor om de zaken af op deze manier af te handelen tegen finale kwijting van elkaar vorderingen en schulden.
12 jaar geleden
Ik stel voor om onze wederzijdse vorderingen en schulden met gesloten beurs af te handelen.