Wat is een goede vertaalsite voor Engelse woorden?

Veel vertaalsites kunnen bepaalde Engelse woorden niet vertalen. Ik zoek een goede uitgebreide vertaalsite die ook de wat moeilijkere woorden vertaald.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.3K

Antwoorden (7)

Als het veelal om technische woorden gaat, is onderstaande link een goede.
voor meer algemene woorden is de 2e link wel redelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer deze site even. Via Google dan taalhulpmiddelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google vertalen. Heel makkelijk en niet alleen voor engelse taal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.vertalen.nu vind ik persoonlijk beter dan google translate.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google vertalen is volgens velen sites de beste vertaler.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
interglot word door veel docenten aanbevolen want ze geven juiste vervoegingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor losse woorden gebruik ik altijd Babelfish!

nl.babelfish.yahoo.com