Betekent 'to fuck' in het Engels ook 'poepen'?

Beetje onsmakelijke vraag, maar ik zie op onderstaande site staan:

poepen ww.
fuck

http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/NL/EN/poepen

(vind die tweede synoniem daaronder bij 'Synoniemen' nou ook niet echt erbij thuishoren...)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Taal
1.4K

Het beste antwoord

Nee, maar ik begrijp wel waar de vertaling vandaan komt. 'Poepen' is Vlaams voor 'neuken'!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wahahahahahahah :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat is (onze) poepen daar dan eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geniaal die Belgen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heej , zin om te poepen? ^^
geniaal xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken, net als bovenstaande dame, ook het Vlaamse "poepen".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahah ik zie het echt al helemaal voor me XD

Andere antwoorden (4)

Nee, online woordenboeken kloppen voor geen meter (heb ik zelf ondervonden). Fuck betekent niet poepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, in het Vlaams, niet in 'mijn' Nederlands.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou handig zijn, als we allemaal alleen een persoonlijke versie van het Nederlands hadden! Maar Vlaams is ook gewoon Nederlands.
Fuck betekend neuken.
(heel kortaf gezegd)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
poepen is op z'n engels to shit
to fuck is op z'n nederlands vrijen, dus in ABN klopt het niet, of het op z'n vlaams klopt weet ik niet, daar heb ik dan weer geen verstand van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk is 'poepen' op zijn Engels 'to poop'. 'To shit' betekent 'schijten'.
'To fuck' betekent in het Engels niet 'poepen'.