Wat betekent dit motto: Live hard live your dream

Niet exact vertalen maat r wat is de betekenis erachter?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1.5K

Het beste antwoord

Door hard te werken/leven kan je je droom waarmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dat het leven hard is, maar dat, dat je niet moet tegenhouden je droom te verwezenlijken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij eerder iets als "Leef lekker ruig en leef je droom achterna".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Speel niet altijd op zeker, maar durf risico's te nemen, om je droom te verwezelijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze bedoelen ermee: Als je hard werkt dan kun je je droom altijd bereiken. Ik hoop dat je dit begrijpt XD
Groetjes en succes ermee!