Wat is de langste Nederlandse meisjes- en jongensnaam qua letters?

Geen verzinzels, maar echte namen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Alleen voornamen. 1 streepje ertussen zou mogen. Het is om te kijken of een naam ergens in past, dus er moeten ook lange namen in kunnen dan.

Toegevoegd na 18 minuten:
Normale namen dus, wat normale mensen hun kind als naam geven.

Toegevoegd na 19 minuten:
Laat ik het zo zeggen: hoe je ze ook nog kan roepen als het eten klaar is bijvoorbeeld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
11.9K

Antwoorden (6)

Ik denk dan vooral de dubbele namen: Pieter-Jan enzo. Als je volledige naam bedoelt dan zijn er heel veel te vinden. Maar alleen voornamen denk ik dat het alleen maar dubbele namen zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mijn vraag al even aangepast.
Dit is de langste naam van de wereld: Rhoshandiatelly-neshiaunneveshenk Koyaanfsquatsiuty en de langste achternamen in Nederland zijn: Groothuesheidkamp en Maarschalkerwaart. Is dit ook goed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een goeie vraag.

de langste nederlandse voornaam is voor een jongen: Prince-Fritz-Cruene-August-Willem-Jan-Hendrik-Dick (50 tekens)

en voor een meisje :Nathalie-Anne-Philippe-Ghislaine (32 tekens)

De langste bekende meisjes naam is 'Rhoshandiatelly-neshiaunneveshenk Koyaanfsquatsiuty Williams' Deze naam staat in Amerika geregistreerd sinds 12 september 1984. eigenlijk wou haar vader nog meer maar dat mocht niet.
Deze was 49 tekens, de geeisde meer dan 100

Toegevoegd na 15 minuten:
mijn namen zijn bestaan de namen, en het is heel gebruikelijk om namen af tekorten als je ze uitspreekt, kees-jan word kees, en mohammed word mo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de langste voornaam in Nederland uit maar liefst 22 namen bestaat? Een man met een grote familie, lijkt me: Jhesu Immacolato Cuore di Maria Johannes Bernardus Carolus Magnus Augustus Aegidius Jacobus Exuperius Hermes Marcus Nicola Eric Etienne Genevieve Mars Castor Casimir.

wel erg lang natuurlijk, maar als je gaat eten roep je heel hard....
FRIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTSSSSSSSSSSSSSS...eten..!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn omgeving is Annemarie-Katrien de langste naam die - bij mijn weten- ook meestal voluit uitgesproken wordt; ook als het eten op tafel staat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je zegt dat slechts 1 streepje mag kom ik uit op deze : JosephFrancoisAntoineEugeneChislain (35 tekens)

Maar ik geloof nooit dat zijn ouders hem bij de volledige naam noemen...

Miglennjaydion-Nazairenican (27 tekens)

Zal wel volledig uitgesproken worden als de ouders boos zijn.

Het is gewoon zo dat lange namen snel worden afgekort.
Ik heet voluit Sebastiaan-Michael

Roepnaam : bassie

zo zie je maar weer :-)