Hoe zeg je in het engels dat iemand een maand vooruit moet betalen?

Toegevoegd na 1 uur:
En wat betekent 'paying it forward' dan?

13 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

"You have to pay one month in advance."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

You have to pay one month ahead.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
you must pay one month in advance.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het tweede gedeelte van je vraag paying it forward zou letterlijk niet logisch vertaald kunnen worden. Forwarding is het werkwoord transporteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Payment month in advance
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paying it forward betekent dat je 'iets goeds doorgeeft'. Oftewel wanneer iemand jou een gunst heeft verleend, je hem/haar niet een gunst terug bewijst, maar aan een derde ander persoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
You have to pay a month in advance.
Bronnen: