Is een Past Perfect hetzelfde als een Pastparticple?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeiiii... dat had ik twee jaar geleden met Engels gehad, maar ben het nu al weer vergeten... niet tegen mijn lerares zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In welke klas zit je nu?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg dat geprut in groep 8 al :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja, ik zit in de tweede en ook ik weet het niet, laten we maar zeggen dat ik niet de beste ben ik Engels//

Het beste antwoord

De Past Perfect is de voltooid verleden tijd. De Past Participle is de voltooid deelwoord.
Düs de zin : "We had been in a car accident" staat het werk woord to be in the Present Perfect en is "been" de past participle.
Dit is een handige link voor uitleg over de verschillende verb tenses http://www.englishpage.com/verbpage/verbtenseintro.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is niet hetzelfde,
Ik heb dat heeeeeel vaak herhalend op school gehad!
Sorry ik ben het vergetn dus ik kan je het verschil nu niet uitleggen :$
maar er bestaat toch ook: pastsimple? of is dat hetzelfde als 1 van die?

volgens mij is:
was/were + voltooid deelwoord = pastparticiple

maar ik weet het niet zeker...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Past Perfect (Voltooid verleden tijd) gebruik je om aan te geven dat iets in het verleden gebeurde voordat er iets anders gebeurde. (2 stapjes in het verleden)

In de link hieonder zie je antwoorden op past participle