Is er een programma waarmee ik mijn engels uitspraak kan leren verbeteren?

Mijn engels uitspraak is niet erg goed, ik zoek een programma dat het een tekst voorleest op een correcte manier(dus niet translate.google.nl) en waarbij ik de tekst kan meelezen.
Of waarbij een woord komt te staan en ik het woord kan nazeggen.
Niveau 4 vwo.

Moeite met nieuwe engels woorden, dus niet met basiswoorden.

Alvast bedankt

Toegevoegd na 19 minuten:
Heb momenteel al tell me more 8.0 english, maar wat is meer gericht op uitspraak?
P.s kom niet met antwoord kijk meer films, gaat te snel, te gemakkelijk taalgebruik. En ik kan ook niet ff naar engeland gaan>

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
4.8K

Antwoorden (5)

Kijk eens naar Dora :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het proberen bij www.translate.google.com, zelf heb ik er ook baat bij, want ik zoek daar ook in verschillende talen naar woorden/zinnen/uitspraken...

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je een woord/zin intoetst dan krijg je een optie 'luisteren'...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euro talk is een goed programma.Hebben we thuis zelf ook en bij ons staan er wel zo'n 50 talen op ook de uitspraak kan men hier leren als je over een headset beschikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaat een programma 'English training' voor de Nintendo DS. Niet alleen schrijven maar ook de uitspraak wordt op meerdere niveaus geoefend.
Voor niveau 4 vwo zou ik willen voorstellen om regelmatig naar het nieuws en actualiteitenprogramma's op de BBC te kijken. Ze praten niet te snel, wel gearticuleerd. Beschouw het als een soort oefening en dan is het nog leuk ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werk op school met Tell me moredit werkt uitstekend om hun uitspraak te verbeteren. Misschien heb jij een verouderde versie.Voor woorden zijn er voldoende programma's. Google vertaal is een goede manier om te oefenen. Voer de Engelse tekst in en druk op de luidspreker. Je kunt www.howjsay.com kunnen proberen.