Een boek lezen. En dan het liefst een die net iets boven jouw niveau is, daar leer je het meest van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb zelf dyslexie en moet altijd extra tijd aan taalvakken besteden, natuurlijk weet ik niet of jij dat hebt maar hier mijn tips:

vaak zijn er simpele woorden waarvan je de betekenis moet weten als in tekst-structuren env. maak hier een kort lijstje van en ga na of je alles snapt.

inderdaad gewoon veel van te voren lezen, zorg wel dat je ruim een uur voor het PW even rustig wordt en juist niet veel leest, zo kan (ik teminste) me daarna beter concentreren op het PW zelf.

je kan vaak aan de docent een oud proefwerk vragen, of simpelweg oefen opgave, dit kan echt helpen

veel succes!!!