Wat betekent ''ERP functionaliteiten? en wat zijn het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

ERP staat voor Enterprise Resource Planning.
Meestal wordt ermee bedoeld: alle software die nodig is ter ondersteuning van bedrijfsprocessen.
Voorbeeld: voorraadbeheer en boekhouding.
Via ERP-software kun je alle processen met elkaar verbinden zodat alles soepeler loopt.
Wie ervaring heeft met software, weet ook dat dit soms juist tot doffe ellende kan leiden - als er ergens iets hapert, kan dat verderop 'in de keten' iets grondig in de war sturen.

Meer info vind je hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Enterprise_resource_planning
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het antwoord hierboven is waarschijnlijk wat je bedoelt. Maar ERP kan ook 'Engagement Realisation Percentage' betekenen. Een term die in sommige financiële systemen gebruikt wordt om de verwachte opbrengst van een opdracht te calculeren.