Waar halen mijn vrienden die teksten die bij hun foto's op FB staan ?

Hallo, ik vraag me af waar mijn vrienden hun teksten halen die ze soms bij hun foto's op Facebook zetten. Ik heb dit gekopieerd van een vriend, maar ik weet niet van waar hij dit haalt.

My mom told me a joke, I laughed to tears. She told me the same joke again and i laughed but not as hard. She kept repeating the joke and I stopped laughing. She said," If you can't laugh at the same joke over and over again, why do you keep crying over people who hurt you over and over again?"

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Poëzie
1.9K

Antwoorden (1)

Je zou het eens aan je vrienden zelf kunnen vragen. Daarnaast staat het internet vol met zulk soort 'wijsheden'. Je zou eens kunnen kijken op een quote database zoals http://www.quotedb.com/

Toegevoegd na 9 minuten:
"To find yourself, think for yourself."

- Socrates