Kent iemand de spreuk " Everyday is a gift, that is why we call it the present?

Ik heb dit ooit in Griekenland gezien en wil graag weten of het hier ook ergens te koop is als tegeltje of iets dergelijks.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Natuurlijk ken ik die, de volledige quote is: Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. And today? Today is a gift, that's why we call it the present. Afkomstig van Babatunde Olatunji (Een Nigeriaanse drummer en sociaal activist) Ik weet in elk geval dat er t shirts van bestaan.

Bronnen:
http://africanmusic.org/artists/olatunji.html

Wat betreft het te koop zijn als tegeltje: niet dat ik nou reclame wil maken maar ik ben zelf altijd zeer tevreden met de diensten van www.truttigtegeltje.nl, daar kun je je eigen tekst (en ook je eigen foto's trouwens) laten afdrukken op een tegel. Allerlei lettertypen en kleuren, en verschillende formaten mogelijk. Paar maanden geleden ontdekt en sindsdien een hoop mensen blij kunnen maken met customized tegeltjes als verjaardagscadeautjes. (NB: Ik heb verder niets met de toko in kwestie te maken. 't Is maar een suggestie.)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100