Wie heeft voor mij de tekst (of weet waar hij te vinden is) van het gedicht: Duinpan, door Richter Roegholt.

in dit gedicht wordt de plant Parnassia beschreven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Poëzie
2.6K

Het beste antwoord

Het staat in de bundel "Van niets dan lucht te leven". Dat is een bloemlezing van gedichten over de natuur en het milieu. Uitgever Kwadraat, ISBN 9064811482. Het is antiquarisch te koop, of je kan het via de openbare bibliotheek lenen.

Toegevoegd na 2 minuten:
De bundel is samengesteld door Gerdi Boor en Rolf Roos.

Toegevoegd na 7 minuten:
Voor 3 euro hier te bestellen: http://www.toorts.nl/bookshow.php?bookid=307&referer=%2Foffers.php%3F
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg bedankt voor het snelle en goede antwoord.
Ik heb het boek inmiddels landelijk aangevraagd en geleend.