Ik zit net iets te lezen over Nederlande geschiedenis tussen 1700 en 1800....

Eens zien...

Lodewijk
Filip
Willem
Anton
Jacob / Jacobus
Hendrik
Karel

Maar ook zo:

De Heer Willem Frederik Hendrik Karel van hoeheetieookweer.....

Meerdere namen waar ook heel gewoon. Beetje afhankelijk van je stand denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel!

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jan Klaas Dirk Cornelis en nog veel meer klik even op de link voor alle gebruikelijke namen
in 1700
http://books.google.nl/books?id=h1kEAAAAYAAJ&pg=PR7&lpg=PR7&dq=namen+in+het+jaar+1700&source=bl&ots=3xn5D_6i_d&sig=IZsvZGGnS6uzW4FsuKva6KLo_TY&hl=nl&ei=5DGnTOyZNYLNswahoaiwDA&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=6&ved=0CCwQ6AEwBQ#v=onepage&q&f=false
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
willem johan friso Maria Cornelis Jacob Karel Jan Piet Anne Gijsbert floris peter paul namen die afgeleid zijn van discipelen en heiligen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jan, Pier , Joris en Corneel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jan doedelzak