Wat waren de namen en leeftijden van de Molukse jongeren die een school gijzelden in 1977?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Ik vermoed dat de namen niet bekend zijn, de leeftijden vast wel.
Misschien contact opnemen met het Moluks Museum in Utrecht, zie link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze gegevens zijn on internet te vinden:
Isaac Thenu, Tom Polnaya en Gustaaf Tehupuring. De vierde was de leider en die had de voornaam Willem. Z'n bijnaam was 'dikke Willem'.
In april 1977 was Tom Polnaya achttien jaar oud; hij was de jongste van de vier.

Toegevoegd na 21 seconden:
on = op
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed gevonden+
Amadea
13 jaar geleden
Welke link bedoel je?
Amadea
13 jaar geleden
Ja, dat snap ik. Welke van de vier vermelde bronnen werkt volgens jou niet?
Amadea
13 jaar geleden
Als je op de blauwe tekst klikt wordt je vanzelf doorgelinkt naar de vermelde website. Het zijn namelijk hyperlinks. Als dat bij jou niet werkt kan je proberen om eerst de Crtl-toets in te drukken en dan op de blauwe tekst te klikken van de site die je wilt zien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke + voor je antwoord Amadea! Bij mij werken wel alle linken!
Amadea
13 jaar geleden
Hier heb je het complete http-adres nog een keer: http://www.eo.nl/tijdschriften/visie/page/Molukse_gijzelnemer_spreekt_na_dertig_jaar_vrijuit/articles/article.esp?thisWebblock=5242714&article=8543679